اهمیت تبلیغات در گوگل ادز چیست؟

هر ثانیه ۲٫۳ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. در بسیاری از زبان‌ها خیلی از صفحات نتایج جستجو شامل آگهی‌های گوگل ادز می‌شوند. البته این مقدار برای زبان فارسی کمتر از زبانی مثل انگلیسی است. کاربری که در گوگل کلمه‌ای را جستجو می‌کند مشخصاً به دنبال یافتن اطلاعات درباره آن کلمه است و نمایش تبلیغات در این لحظه می‌تواند ترافیک بسیار هدفمندی جذب سایت شما کند.

برای کسب جایگاه مناسب در صفحات نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد؛ سئو و گوگل ادز. اقدامات سئو نتایج طولانی‌مدت دارند و هزینه زیادی بر شرکت تحمیل نمی‌کنند اما دستیابی به موقعیت مناسب از طریق سئو زمان‌بر است. در مقابل با تبلیغات در گوگل ادز می‌توان با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک به سرعت به جایگاه مناسب و اول در صفحات نتایج جستجوی گوگل قرار گرفت.

مفاهیم اصلی گوگل ادز

در ادامه به معرفی مفاهیم اصلی گوگل ادز می‌پردازیم. با دانستن این کلمات تحلیل عملکرد کلی یک کمپین تبلیغاتی در گوگل برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

کمپین تبلیغاتی

ذیل هر کمپین تبلیغاتی تعدادی گروه آگهی تعریف می‌شود و می‌توان محدودیت‌هایی نظیر میزان بودجه روزانه و تاریخ شروع و پایان تبلیغات را برای آن تعریف کرد.

گروه آگهی

گروه آگهی (Ad Group) شامل تعدادی آگهی و کلمات کلیدی می‌شود.

آگهی‌ها

آگهی‌ها (Ads) به ترکیب متن و لینک‌هایی گفته می‌شود که به عنوان تبلیغات شما در صفحات جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند. برای مثال تصویر زیر آگهی را نمایش می‌دهد.

 

 

ادامه مطلب

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : گوگل ,تبلیغات ,آگهی ,صفحات ,نتایج ,می‌شود ,کمپین تبلیغاتی ,گروه آگهی ,صفحات نتایج ,جستجوی گوگل ,جایگاه مناسب ,صفحات نتایج جستجوی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرورش قرقاول سعیدمارکت مرجع رباتیک و الکترونیک Knowledge = life هنرمندان 98 حامیان دکتر مهدی امیدیان دهکردی هنرستان حرفه ای خاتم الانبیا پارس فیلم