مقایسه اصولی سئو و تبلیغات در گوگل ادوردز 

مبنای عملکرد بازاریابی در قرن بیست و یکم به اصطلاح است SEM - بازاریابی موتور جستجو. این مفهوم شامل چندین زمینه است که باعث می شود سایت و شرکت شما در اینترنت متمایز شود. امروز ما در مورد بحث برانگیزترین مسئله در صنعت - چه چیزی را انتخاب می کنیم - SEO در مقابل AdWords.

اخیراً در وبلاگ ما: 6 نکته در مورد راه اندازی فروشگاه الکترونیکی خود در جمعه سیاه / دوشنبه سایبر
AdWords و تبلیغات پرداخت شده عناصر اصلی SEM - بازاریابی موتور جستجو هستند. بسیاری از شرکت ها قبلاً این سؤال را مطرح کرده اند که کدام فرم تبلیغ آنلاین برای این شرکت بهتر است. SEO vs AdWords - تماشای وبلاگ های متخصصان صنعت SEO / SEM این موضوع یکی از برجسته ترین موارد است. با این وجود ، به سؤال مطرح شده در عنوان پست نمی توان به طور واضح پاسخ داد ، به همین دلیل امروز سعی خواهیم کرد حقایق در مورد هر دو شکل بازاریابی اینترنتی ارائه دهیم.

SEO در مقابل AdWords - چگونه آنها بر یکدیگر تأثیر می گذارند؟
گوگل از ابتدا تأکید کرده است که نتایج جستجوی ارگانیک و پرداخت شده موضوعات کاملاً جداگانه ای هستند. تبلیغات مؤلفه SEM - SEO و AdWordsAdWords الگوریتمهای جستجوی کاملاً متفاوتی نسبت به SEO دارند. بنابراین اگر با اجرای کمپین PPC در دستیابی به موقعیت های بالاتر در نتایج ارگانیک حساب می کنید ، هیچ کاری نمی تواند اشتباه تر باشد! تبلیغات AdWords تأثیر مستقیمی در تعیین موقعیت وب سایت ندارد. موقعیت گوگل در اینجا جالب است. احتمالاً بیشتر ما یک چیز را داریم: دیدن تبلیغات نمایش داده شده ، حتی آنها را نمی خوانیم ، مستقیم به نتایج ارگانیک می رویم. برخی اظهارات نسبتاً جسورانه را بیان می کنند که می گویند نتایج ارگانیک مانند نوعی طعمه عمل می کند که توده ها را به خود جلب می کند ، و تبلیغات مواد غذایی هستند که این روند را پشتیبانی می کنند. این به چه معنی است نمایش یک وب سایت شرکت در بیش از یک مکان (تبلیغات + نتایج ارگانیک) قرار گرفتن در معرض آن در SERP را افزایش می دهد.

آیا ارزش ترکیب PPC و SEO را دارد؟
جواب این سؤال ساده است - البته! استراتژی های مختلفی برای ترکیب کمپین های سئو و تبلیغات AdWords وجود دارد زیرا آنها کانال های بسیار گسترده ای هستند که به بسیاری از مشتریان می رسند. علیرغم اینکه PPC هیچ تأثیر مستقیمی بر موقعیت وب سایت در SERP ندارد ، به لطف ترکیب هر دو کانال ، یک اثر هم افزایی به دست می آوریم - هر دو شکل بازاریابی اینترنتی یکدیگر را مکمل می کنند. محبوب ترین استراتژی برای اجرای فعالیت های موازی SEO و PPC ، هدف قرار دادن هر دو کمپین به کلمات کلیدی یکسان است. این شانس کلیک بر روی لینک سایت را افزایش می دهد. اگر تبلیغ شما مشتری بالقوه ای برای کلیک کردن پیدا نمی کند ، من نیز ممکن است نتایج جستجوی ارگانیک را انجام دهم. اثر هم افزایی اغلب در افزایش ترافیک وب سایت نمایان می شود ، که در مورد بسیاری از شرکت ها ، برای یک عبارت کلیدی خاص از موقعیت بالای صفحه در گوگل مهمتر است. راه دوم برای ترکیب کمپین های AdWords و موقعیت یابی ، انجام فعالیت های SEO بر روی عبارات کلیدی رقابتی است که ضمن هدف قرار دادن تبلیغات AdWords به اصطلاح ، حجم جستجوی زیادی دارند. عبارات طویل یا طاقچه و علامت تجاری.

SEO در مقابل تفاوت AdWords در صفحه نمایش Google

شاید به جای تماشای و خواندن درباره نبرد SEO در مقابل AdWords ، ارزش ترکیب کردن هر دو روش را داشته باشید؟ با این حال ، برای کسانی که به چنین هم افزایی قانع نیستند ، سعی خواهیم کرد جوانب مثبت و منفی در مورد موقعیت یابی وب سایت و تبلیغات AdWords را به شما ارائه دهیم.

موقعیت یابی در برابر AdWords - ما مقایسه می کنیم!
مقایسه ذهنی سئو و AdWords موضوع ساده ای نیست. باید در چندین سطح در نظر گرفته شود. آنچه بیشتر به ما علاقه مند خواهد بود ، پاسخ به سؤالات است:

چقدر سریع نتایج را می گیرم و ماندگاری آنها چقدر خواهد بود؟
هزینه ها چقدر است؟
چه مدت برای تعیین موقعیت / اجرای یک کمپین؟
چگونه پیشرفت خود را کنترل کنیم؟
چگونه می توانید بهترین دید را بدست آورید؟
چه عبارات کلیدی را باید انتخاب کنید؟
آیا انتخاب به صنعت بستگی دارد؟
آیا خود گوگل می تواند اشتباه کند؟
بنابراین وقت آن است که نبرد را شروع کنید! SEO در مقابل AdWords

چقدر سریع نتایج را می گیرم و ماندگاری آنها چقدر خواهد بود؟
در نگاه اول ، به نظر می رسد کمپین AdWords از ویژگی های غالب است. اثرات تقریباً بلافاصله قابل مشاهده است - خوب ، پس از شروع کار در صبح ، اولین نمودارها در عصر ظاهر می شوند :). اینکه آگهی شما بلافاصله در صفحه اول نتایج جستجو نمایش داده شود یا در جایی دیگر ، فقط به شما و البته بودجه شما بستگی دارد - شما تصمیم می گیرید (و شخص بیشتری که کمپین را اجرا می کند) به عنوان مبلغی که می توانید برای کلیک روی تبلیغ پیشنهاد دهید. البته ، به گونه ای عمل می کند که هرچه بیشتر پیشنهاد دهید ، بیشتر به دست می آورید - در این حالت ، موقعیت های بالاتر. نوعی شرط بندی است. در اقتصاد با اهداف موج بلند و کوتاه مقابله می کنیم ، فعالیت های SEM نه تنها چنین اهدافی را دارند بلکه تأثیراتی نیز دارند. و متأسفانه ، در اینجا AdWords در مقایسه با سئو از دست می دهد. تأمین بودجه در حساب کمپین شما به طور خودکار تبلیغات را غیرفعال می کند. این می تواند به معنای پایان ترافیک اضافی به سایت باشد. با این حال ، یک BUT وجود دارد ، اگر شما واقعاً در کاری که انجام می دهید خوب بوده و از طریق تبلیغات AdWords مشتری را به دست آورده اید ، می توانید روی بازگشت دوباره به حساب خود حساب کنید.

تبلیغات در گوگل تاپ سئو : www.topseo724.com


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : adwords ,تبلیغات ,موقعیت ,نتایج ,سایت ,کمپین ,تبلیغات adwords ,مقابل adwords ,نتایج ارگانیک ,موقعیت یابی ,عبارات کلیدی ,برای ترکیب کمپین ,نتایج جستجوی ارگانیک ,بازاریابی موتور جستجو
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ویستا رایانه گروه تلگرام نصاب کاشی و سرامیک اطلاعات فرش ماشيني همسفر حرکت و آموزش کسب موفقیت گ‍‍ودزیلا سواری تولید محصولات پرک و گرانول بازیافتی Monique