در اصل ، ردیابی کانورشن یک ابزار گوگل ادوردز است که با استفاده از آن می توانید ببینید چه اتفاقی می افتد پس از کلیک کاربر روی یکی از تبلیغات شما. اگر محصولی را خریداری کرده اید ، در خبرنامه خود مشترک شده یا یک برنامه را بارگیری کرده اید.

مزایای اجرای کانورشن در تبلیغات گوگل چیست؟

با پیکربندی کانورشن در کمپین های تبلیغات در گوگل خود ، می توانید تجزیه و تحلیل کنید:

- چه درصد از کلیک های شما تبدیل می شوند.
- بهترین کلمات کلیدی کدام هستند و آنطور که باید به شما ارائه نمی دهند.
- چه تبلیغات و صفحات فرود برای شغل شما مطلوب است یا خیر.
- در صورتی که مراحل مختلفی برای رسیدن به هدف نهایی وجود داشته باشد ، می توانید قیف تبدیل را ایجاد کرده و از این طریق مکان هایی را که کاربران از دست می دهید مشاهده کنید.

شما از قبل می دانید کانورشن چیست و چه مزایایی دارد که اجرای آن برای شما به ارمغان می آورد ، بنابراین وقت آن است که به این سمت بروید:

آموزش تنظیمات کانورشن در تبلیغات گوگل

1) ابزار> تبدیل
پس از ورود به حساب AdWords ، باید به برگه Tools رفته و بر روی Conversions کلیک کنید

در آنجا آنچه را در تصویر مشاهده می کنید پیدا خواهید کرد و برای پیکربندی یک گزینه جدید باید روی "+ CONVERSION" کلیک کنید.

2) نام و منبع تبدیل
در مرحله دوم باید نامی برای این تبدیل وارد کنید. من توصیه می کنم یکی را انتخاب کنید که با آن آسان باشد ، پس از ایجاد بیش از یک ، این کمک کننده خواهد بود.

از طرف دیگر ، شما باید منبع را نشان دهید. منظور از منبع من مکانی است که کاربر می تواند تبدیل را کامل کند. این می تواند در یک وب سایت ، تماس با شرکت شما ، بارگیری برنامه تلفن همراه یا رایانه لوحی از Google Play یا شیء وارد شده از Google Analytics باشد.

3) پیکربندی
در این مرحله باید موارد زیر را بیان کنید:

- رده تبدیل: در اینجا شما باید یک دسته را انتخاب کنید که مطابق با تبدیل مورد نظر برای اندازه گیری باشد. شما می توانید بین: خرید / فروش ، اشتراک ، مشتری بالقوه یا بازدید از یک صفحه کلیدی را انتخاب کنید.

- پنجره تبدیل: شما باید تعداد روزهایی را که پس از کلیک بر روی آن می خواهید ردیابی تبدیل ها را انتخاب کنید ، انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اگر پنجره تبدیل را کاهش دهید ، تعداد تبدیل های ثبت شده کاهش می یابد و هزینه مربوط به خرید (CPA) را افزایش می دهد.

- Markup Language: شما باید زبانی را انتخاب کنید که در آن منبع مورد نظر خود را اندازه گیری کنید. اگر این یک صفحه وب است که در HTML ساخته شده است ، HTML را انتخاب کنید. در صورتی که تبدیل گرا به صورت همراه باشد باید از CHTML ، XHTML یا WML استفاده کنید.

- مقدار تبدیل: در اینجا می توانید مقداری برای تبدیل خود اختصاص دهید.

- نشانگر ردیابی: Google به شما توصیه می کند که به کاربران اطلاع دهید که در حال پیگیری تبدیل هستید. می توانید این کار را با Google Site Stats یا در خط مشی رازداری شرکت خود انجام دهید.

4) کد تبدیل
پس از پیکربندی تبدیل و کلیک بر روی "ذخیره و ادامه" ، کد تبدیل را دریافت خواهید کرد تا آن را در صفحه ای که می خواهید اندازه گیری کنید ، وارد کنید. مانند ردیابی تبدیل فیس بوک ، در اینجا شما دو گزینه مشابه را خواهید داشت:

-هیچ کاربر دیگری تغییراتی در کد ایجاد نمی کند: در صورت ایجاد تغییر در کد ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو امکان ارسال این کد را از طریق پست به مدیر وب سایت شما یا هر کسی که از آن مراقبت می کند می دهد. مطمئن باشید به او می گویید که می خواهید اندازه گیری کنید تا بتواند آن را در جای مناسب بچسباند.

-من تغییراتی در کد ایجاد می کنم: اگر تغییراتی در کد ایجاد کردید ، فقط باید آن را کپی کرده و در صفحه خود بچسبانید. اما شما باید دو نکته را در نظر بگیرید:

1) مطابق آنچه می خواهید اندازه بگیرید ، حتماً آن را در صفحه صحیح بچسبانید. به عنوان مثال ، اگر آنچه می خواهید اندازه گیری کنید فروش است ، باید کد را در صفحه ای که بعد از وقوع فروش ظاهر می شود ، بچسبانید ، معمولاً به نام صفحه "Thank you" ، جایی که مشتری از خرید آن تشکر می کند.
حال اگر آنچه می خواهید اندازه بگیرید تعداد بازدیدهایی است که در یک صفحه معین وجود دارد ، باید کد را وارد کنید همان صفحه ای است که می خواهید اندازه بگیرید.

2) نکته دوم که باید در نظر داشته باشید این است که کد باید بین برچسب های <body> </body> وارد شود. در میان این برچسب ها ، همه چیز حاوی صفحه شما است. بنابراین ، بنابراین شما اشتباه نمی کنید ، و اشتباه نمی کنید ، توصیه می کنم تا پایان همه چیز بروید و درست بالاتر از آن هستید </ person> کد را بچسبانید.

همانطور که می بینید ، پیکربندی پیگیری تبدیل بسیار ساده است و به تمام مزایایی که به شما می دهد اضافه شد ، اگر این کار را نکنید ، شرم آور خواهد بود.

بنابراین امیدوارم که به سر کار بیایید ، هر گونه سؤالی که دارید ، من اینجا خواهم بود تا به شما کمک کنم!


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : صفحه ,خواهید ,اندازه ,تبلیغات ,ایجاد ,دهید ,انتخاب کنید ,خواهید اندازه ,اندازه گیری ,گیری کنید ,وارد کنید ,خواهید اندازه بگیرید
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

David شناخت زندگی امام حسن علیه السلام دلنوشته linz|نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا دانلود با من باش دکوراسیون مغازه محتوای سئو شده پوست، مو و زيبايي روزانه آقا برقی