در سال 1999 ، لری پیج و سرگئی برین فهمیدند چگونه می توانند غول بزرگی مانند گوگل را به دست آورند و تبلیغات متنی را پیاده سازی کنند. تا به امروز ، این یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی آنلاین است.

بازاریاب و متخصص تبلیغات اولگا هاردی دستورالعمل های مفصل را برای راه اندازی یک تبلیغات تبلیغاتی با استفاده از Google Adwords آماده کرده است.

از طریق رابط Google Adwords حداکثر پنج کمپین ایجاد کنید ، اما اگر بیشتر طبخ کردید ، بهتر است از Google Adwords Editor استفاده کنید. اگر چند کمپین هم ندارید ، اما از نظر حجم زیاد هستند ، از آن استفاده کنید.

انواع کمپین تبلیغات گوگل

انتخاب کنید:

"فروش" اگر می خواهید از سایت تبدیل کنید ،
"مشتریان بالقوه" ، اگر می خواهید به سایت مراجعه کرده و منجر شوید ،
اگر می خواهید کاربران را مستقیماً به سایت خود جذب کنید ، "ترافیک سایت" ،
"علاقه به نام تجاری و محصول و شناخت و پوشش برند" ، اگر هدف شما این است که ممکن است هرچه بیشتر افراد اطلاعاتی در مورد نام تجاری خود داشته باشند ،
"تبلیغات برنامه" ، اگر می خواهید کاربران برنامه را نصب کنند ،
اگر می خواهید به ایجاد و مدیریت این کمپین به Google اعتماد کنید "کمپین بدون هدف" است.
سپس نوع کمپین را مشخص کنید:


شبکه جستجو - برای تبلیغات در نتایج جستجو (تبلیغات متنی).
شبکه نمایش (شبکه نمایش) - برای تبلیغات در سایتهای دیگر (بنر یا صفحه نمایش) و در Gmail.
خرید - برای تبلیغات در Google Shopping.
ویدیو - برای تبلیغات یوتیوب.

ساختار کمپین تبلیغات در گوگل

1. یک کمپین جستجو انتخاب کنید.

2. نام کارزار را مشخص کنید.


تنظیمات کمپین را تنظیم کنید: تاریخ شروع و پایان.

4. محل:

برای یک مارک محلی - شهر یا منطقه در شهر را مشخص کنید ،
برای یک مارک نمایندگی کشور - کشور.
5. انتخاب کنید که کاربران برای دیدن آگهی شما در کجا قرار دارند. به عنوان مثال: کاربرانی که در پاریس زندگی می کنند و علاقه مند به پاریس هستند یا فقط در پاریس زندگی می کنند.

6. زبان را تنظیم کنید (مطابق با زبانی است که اطلاعات در سایت ارائه می شود).


7. اگر می خواهید مخاطب هدف را باریک کنید ، علایق و داده های جمعیتی کاربران را تنظیم کنید.

8. بودجه روزانه خود را تنظیم کنید.

9. پیشنهادات خود را برای کمپین تعیین کنید:

هدف اصلی را انتخاب کنید - هزینه ای که پرداخت می کنید (برداشت ها / کلیک / تبدیل) ،
برای دستیابی به هدف حداقل و / یا حداکثر پیشنهادی را که مایل به پرداخت آن هستید تعیین کنید.
10. در صورت تمایل ، یک استراتژی مناقصه خودکار را انتخاب کنید - سپس Google پیشنهادات را برای رسیدن به هدف خود تغییر می دهد.

11. اگر هدف تبدیل در سایت است ، ردیابی آنالیز را تنظیم کنید.


12. برنامه ارائه آگهی خود را تنظیم کنید:

همه وقت
روزهای هفته
در ساعات مشخص
13. چرخش آگهی را انتخاب کنید:

با بهینه سازی - Google انتخاب خواهد کرد که کدام یک از تبلیغات شما با کارآمدتر عمل می کند و آن را در اولویت نمایش می دهد.
بدون بهینه سازی ، همه تبلیغات شانس نشان دادن یکسان را دارند.
14. توصیه می کنم برنامه های افزودنی را به تبلیغات اضافه کنید:

شماره تلفن
آدرس فیزیکی شرکت (در صورت وجود) ،
اطلاعات اضافی در مورد خدمات (به عنوان مثال: روش پرداخت ، ساعات کار ، تحویل و غیره) ،
نظرات کاربران

ایجاد گروه تبلیغاتی در تبلیغات کلیکی گوگل

یک نام به گروه تبلیغات بدهید و سپس کلمات کلیدی را وارد کنید. آنها با درخواست کاربران در موتور جستجو مطابقت دارند.

وقتی درخواست کاربر با کلیدها مطابقت داشت ، کاربر تبلیغات شما را می بیند. به یاد داشته باشید که انواع مطابقت با کلید واژه

مسابقه گسترده - برای دسترسی به مخاطبان گسترده ،
عبارت یا دقیق - برای محدود کردن مخاطب هدف خود.
به ایجاد تبلیغ ادامه دهید. این باید جذاب و مفید برای کاربر باشد.

USP خود را توصیف کنید.
تماس را به عمل اضافه کنید.
URL نهایی را وارد کنید - صفحه سایتی که کاربر با کلیک کردن روی آن تبلیغ می کند.
"عنوان 1" ، "عنوان 2" و "عنوان 3" (هر حداکثر 30 کاراکتر) را مشخص کنید.
بدنه تبلیغات را به "توضیحات 1" و "توضیحات 2" (هر حداکثر 90 نویسه) اضافه کنید.
در صورت تمایل ، "مسیر 1 و مسیر 2" را مشخص کنید - این علاوه بر دامنه اصلی سایتی است که کاربر در آن تبلیغ می بیند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تکنولوژی 7 فروشگاه لوله و اتصالات فولادستان Erika amirhosseintaherkhani تقویم رومیزی 99 فرش ماشینی Jason جلوه حق