Google خدمات تبلیغاتی را دوباره ارائه می دهد . دوبار کلیک AdWords از بین می رود



Google در حال تغییر شکل نام تجاری تبلیغات آنلاین خود است. Google به طور خاص نامهای "AdWords" و "DoubleClick" را حذف می کند.

طبق گزارش رویترز ، گوگل مارک تجاری خود را تغییر داده و موانع ورود تبلیغ کنندگان و فروشندگان تبلیغ را ساده تر کرده است.


تصویر سرویس تبلیغات آنلاین Google ، "AdWords". / صفحه اصلی AdWords را ضبط کنید
تبلیغاتی که در جستجوی Google ، سرویس های ویدیویی YouTube و فروشگاه Google Play اعمال می شوند در Google Ads ادغام می شوند. سرویسهای تبلیغاتی DoubleClick و Google Analytics 360 Suite با استفاده از بستر های نرم افزاری بازاریابی گوگل و تبادل آگهی های Double Click و Double Click به عنوان مدیر آگهی Google. با این حال ، مارک های 'AdSense' و 'AdMob' را با هدف توسعه وب سایت های کوچک و توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه حفظ می کند.

 

گوگل در بیانیه ای اعلام کرد ، "تبلیغ کنندگانی که شنیده اند برای خرید تبلیغات YouTube باید به Google AdWords بروند ، دچار مشکل خواهند شد."

Google AdWords را در سال 2000 راه اندازی کرد تا تبلیغات متنی را در جستجوی Google قرار دهد. گوگل شرکت نرم افزار تبلیغاتی DoubleClick را در سال 2008 به دست آورد.

 

مطابق با اعلام شرکت تحقیقات بازار IMarker ، بازار جهانی تبلیغات دیجیتال از سال 2017 23.2 میلیارد دلار (25.56 تریلیون برنده) بود که 50٪ آن گوگل و فیس بوک بود. پیش بینی می شود امسال بازار تبلیغات دیجیتال به 272.7 میلیارد دلار برسد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سمینار و همایش ها Sam پخش عمده لباس زیر شعر اشک {کتاب درسی فارسی هفتم} مطالب تفریحی | مطالب آموزشی، ورزشی ازن زن نشریه‌ی الکترونیکی رایانا کانون فرهنگی دعا شناسی