لیست های پرداخت شده ، به ویژه با استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ، می تواند ابزاری عالی برای دستیابی به سایر مشتریان ، مقابله با یک بازار جدید منطقه ای یا ملی یا تبلیغ محصولات جدید باشد. اگر "بهترین شیوه" تبلیغات گوگل موضوع بسیاری از آموزش ها و سایر مقالات وبلاگ است؛ اشتباهات رایج ناشی از بی تجربگی ، غیرت یا بی حوصلگی آسانتر نیستند!

اشتباهات اصلی عبارتند از:

  • ابزار را نمی دانید.
  • نکات اساسی را دنبال نکنید.
  • خطاهای هدفگذاری را انجام دهید.
  • پیشنهادات و میانگین CPC را ردیابی نکنید.
  • مبدا تبدیل را دنبال نکنید.
  • گروه های تبلیغاتی خود را بد ایجاد کنید.
  • غفلت ROI.
  • از رقبا پیروی نکنید.
  • بعد از پرتاب کارهای پیگیری را انجام ندهید

1) در تبلیغات گوگل نادرست عمل کنید


تبلیغ ویترین سایت و تبلیغات تبلیغاتی شما است. برای بدست آوردن نرخ تبدیل خوب ، باید در پیشنهاد محصول شما سازگار ، پاداش و وفادار باشد. برای توضیحات مبهم یا برانگیختن یک زیر مجموعه حل و فصل نکنید. با چشم اندازهای خاص خود باشید! وب بزرگترین هایپر مارکت جهان است. بنابراین اگر می خواهید آن را از نظر ارتباطات دیجیتال به هدف و هدف خود برساند ، روی صحت تبلیغات خود شرط بندی کنید.

به عنوان مثال: شما در اروپا سفرهای همه جانبه را می فروشید و به دنبال تردد سفرهای 3 روزه دورو هستید. در تبلیغات شما نباید فقط به اقامت کوتاه در پرتغال اشاره کرد بلکه به "سفر 3 روزه در دورو" اشاره کرد. اگر فقط تقریبی هستید ، پیوند را با کاربر از دست می دهید و ارتباط تبلیغ را در رابطه با تحقیقات وی تضعیف می کنید.

اطمینان حاصل کنید که آگهی شما همیشه در حد امکان با کلمات کلیدی که تعیین کرده اید با دقت پاسخ می دهد. در صورت وم ، یک آگهی جانبی محصول ایجاد کنید.

اتخاذ این شرط به شما اجازه می دهد:

در بالادست ، اهداف فروش خود را بهتر تعریف کنید.
ارزش پیشنهادی خود را ارائه دهید: وعده های خود را حفظ می کنید ، بازدید کننده را از دست نمی دهید و آنچه را که او به دنبال حداکثر رساندن شانس شماست ، به وضوح ارائه می دهید.
بهتر است به یک جستجو پاسخ دهید: شما به طور مستقیم به مشتری بالقوه که نیاز خاصی را در نوار جستجوی Google بیان می کند ، خواهید رسید.
شما نرخ کلیک خود را افزایش می دهید و در نتیجه ، امتیاز کیفیت اختصاص داده شده به Google (که در نهایت به شما امکان می دهد برای کلیک های خود هزینه کمتری بپردازید).


2) در قسمت پایین تبلیغات گوگل متمرکز شوید و فرم را فراموش کنید


باز هم ، تبلیغ شما ویترین شماست. او باید تا حد ممکن در مورد شما بگوید. امروز غیرقابل تصور است که بدون داشتن یک سایت ارگونومیک و نمودار گرافیکی مورد مطالعه و یک استراتژی دیجیتالی مستقر ، تجارت الکترونیکی را شروع کنید. همین مشاهده در مورد تبلیغات نیز صدق می کند. آنها باید فوراً در مورد سایت شما صحبت کنند.

ارزش افزوده شما در بخش چیست؟ قیمت ، انتخاب ، تجربه محصول؟ پرسیدن این سؤالات قبل از طراحی آگهی ، به راهنمایی نگارش و انتقال این پیامها از طریق قیمت تبلیغاتی ، یک استدلال متفاوت و غیره کمک می کند.

آیا می خواهید خود را به عنوان مرجع در بازار قرار دهید؟ ذکر کنید که 70 سال است که در این صنعت فعالیت می کنید. آیا شما با یک جنگ قیمت شدید روبرو هستید؟ مشخص کنید که در خانه ، تحویل ارائه می شود.

باز هم ، اگر کاربرانی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند ، یک سایت تجارت الکترونیکی و پیشنهادی مطابق با جستجوی او که تایپ کرده است ، پیدا کند ، نرخ تحول افزایش می یابد و تبلیغ شما سود می کند.

3) فرمت های تبلیغاتی را فراموش کنید


قالب تبلیغات تبلیغات Google اام آور است: حداکثر 100 کلمه. اگر تمرکز کردن در مورد توصیف محصول مربوطه در چند سطر از قبل دشوار است ، خود را از رقبای خود متمایز کنید و علاوه بر چالش ، اطلاعاتی را نیز ارائه دهید.

ما آنها را بیش از حد فراموش می کنیم ، با وجود اطلاعات دقیق و عینی که می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند ، پسوندهایی وجود دارد که می تواند نکته را پشتیبانی کند.

این پسوندها در صورت استفاده کامل ، ضخامت بیشتری به تبلیغ می دهند. یک ترفند تصویری که بعضی اوقات باعث ایجاد تفاوت در یک عمل اینترنتی می شود که غالباً شهودی و تکانشی است.

به یاد داشته باشید فیلدهای برنامه های افزودنی موجود را پر کنید: قلاب ، مکان ، تماس ، اعلامیه ها ، عصاره سایت ، برنامه و لینک های مربوطه.

4) غفلت از صفحه فرود برای تبلیغات کلیکی گوگل

 

باز هم ، عدم دقت می تواند از نظر کسب ترافیک گران باشد. شما کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کرده اید و تبلیغ کاملی را نوشته اید. شما می توانید یک کلیک ایجاد کنید اما به یک فروش تبدیل نشده است . صفحه فرود شما احتمالاً نامناسب است. خرید کلمات کلیدی مربوطه نمی تواند همه کارها را انجام دهد ، بهینه سازی باید در کل باشد و استراتژی بازاریابی مورد مطالعه از A تا Z است.

به یاد داشته باشید که کاربر بی تاب است و می خواهد بلافاصله پس از ورود به سایت شما ، اطلاعات لازم را انجام دهد. اگر تبلیغ شما از ناوگان مورد استفاده رنو که می فروشید جلوتر است ، صفحه فرود شما دقیقاً مطابقت دارد. بنابراین از صفحه اصلی ، صفحه تماس ، فهرست "فرصت" یا بدتر . خودداری کنید و صفحه خود را به وسایل نقلیه جدید با نام تجاری رقیب اختصاص دهید.

ممکن است زمان تجدید نظر در سایت شما باشد: شامل یک بنر تماس مستقیم یا پیوندهای سریع در پایین صفحه باشید تا یک ضربه مضاعف ایجاد کنید اما این نکته را بخاطر بسپار که باید دقیقاً همان چیزی را که وی به دنبالش است به بازدید کننده بیاورد. .

 

5) از ابزارهای محدودیت تبلیغات در گوگل بترسید


وسوسه عالی است که بخواهیم تا حد ممکن به افراد بیشتری برسیم. با این حال ، کمی احتمال دارد که یک ساکن لیون به پروازهای پاریس-مارسی علاقه داشته باشد یا اینکه یک مسافر که به دنبال یک دستور تهیه بستنی خانگی است ، روی یک تبلیغ فریزر استفاده شده کلیک کند.

ابزارهای محدود کردن Google Ads برای کمک به هدفگیری وجود دارد. آنها دامنه سایت شما را تعریف می کنند ، باعث صرفه جویی در هزینه می شوند (نیازی به پرداخت هزینه کلیک که هرگز به خرید تبدیل نمی شود) و با اجازه دادن به شما برای پرداختن به افراد مناسب ، امتیاز کیفیت خود را بهبود می بخشند.

بسته به آنچه می خواهید تبلیغ کنید ، فکر کنید:

به کلمات کلیدی منفی: شما روبات های خانگی حرفه ای را می فروشید. کلمات کلیدی شما به صورت پیشینی آسان است. با این حال ، اگر آنها را با لیستی از کلمات کلیدی منفی پر کنید ، "نویز" را که در فعالیت شما و کیفیت کلیک تداخل دارد کاهش می دهید ، به عبارت دیگر جستجوهایی که بر روی حلقه فعالیت شما تأثیر می گذارند بدون اینکه واقعاً با آن مطابقت داشته باشند ، مثلاً شخصی که به دنبال دستور العمل برای تهیه این نوع دستگاه است. با حذف این نوع جستجو ، می توانید ارتباط تبلیغات را بهبود بخشید.
برنامه پخش: برای برخی سایت ها و فعالیت ها ، برنامه انتشار روشی مناسب برای صرفه جویی (یا صرف نکردن بیشتر از آنچه شما نیاز دارید) است. برای استفاده از مثال بالا ، اگر فروشگاه ، نمایشگاه فیزیکی یا خدمات تجاری دارید که می توانید در ساعات اداری به آن برسید ، وقتی در دسترس خریدار بالقوه باشید ، این استدلال ها حتی از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. اینقدر پخش اطلاعیه را به ساعتهای کار محدود کنید.
در منطقه پخش: شما فقط در متروپولیتن فرانسه تحویل می دهید؟ پخش را به شش ضلعی محدود کنید. دیگر نیازی به پرداخت هزینه های وارد شده در آن طرف دنیا نیست .


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سئو کلاه سفید پايگاه اطلاع رساني دفتر امام جمعه بخش انگوران؛ شهر دندي بهترین مطالب دنیای وب فروش ساعت لاکچری قلمزنی در اصفهان یک مشت سکوت شکسته توس رایانه ::::::::::: همه چیز همین جا آلفا 1 Sirun Sona آشپزخونه